Nämä yleiset sopimusehdot ovat voimassa 20.12.2023 alkaen.
Palvelun tarjoaja
Kaela Tmi
kaelahyvinvointi@gmail.com
Y-tunnus: 3302684-8
Postiosoite: Halssilantie 12, 40400 Jyväskylä
Yleistä
Näitä sopimusehtoja sovelletaan kuluttajan, yrityksen tai yhteisön (jäljempänä “asiakas”) ja Kaela Tmi (jäljempänä “yritys”) välisessä suhteessa. Yritys tarjoaa digitaalisena palveluna verkkokurssia.
Sopimuksen voimassaolo
Sopimus asiakkaan ja yrityksen välillä on kertaluontoinen. Kertaluontoinen sopimus syntyy, kun asiakas ostaa yritykseltä palvelun. Asiakas ei ole tämän jälkeen velvollinen ostamaan muita tuotteita, eikä sitoudu kuukausittaisiin maksuihin tai ostoihin. Sopimus päättyy, kun palvelu on suoritettu loppuun (digipalvelun aukioloaika päättyy).
Hinnat
Yrityksellä on oikeus muuttaa palveluiden hintoja. Verkkokaupassa näkyvä hinta on voimassa oleva hinta kyseiselle palvelulle. Hinnat sisältävät arvonlisäveron ALV 24%.
Yritys pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin.
Toimitusehdot
Digipalveluita myy Kaela Tmi, y-tunnus 3302684-8 yksityishenkilöille Suomeen (Koska myynti toteutuu verkon välityksellä ja tuote on digitaalinen ostaja voi asua Suomessa tai ulkomailla).
Verkkokurssit ja sähköiset kokonaisuudet ovat tarkoitettu yhden henkilön käyttöön. Samassa taloudessa asuva saa käyttää asiakkaan ostamaan digipalvelua samalla käyttöoikeudella. Jos haluat hankkia lisenssin yhteisölle ota yhteyttä kaelahyvinvointi@gmail.com.
Tietoisen vanhemmuuden verkkovalmennukseen ei voi osallistua ilman henkilökohtaista facebook-profiilia, koska verkkovalmennus sijaitsee suljetussa facebook-ryhmässä. Ryhmään ei voi osallistua yrityksen, ryhmän, järjestön tms. facebook-tilillä, vaan tili täytyy olla henkilökohtainen.
Hengähdyspaikka-sivustolle luodaan omat tunnukset Campwire sivustolle.
Toimitustapa
Campwiressä ostoskorissa olevien tuotteiden tilaus vahvistetaan maksamalla ostoskorin sisältö. Tehdessään tilauksen asiakas hyväksyy toimitusehdot ja tuotteiden hinnat sekä sitoutuu noudattamaan tilaus- ja sopimusehtoja. Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse.
Campwire sivustolla on luettavissa Hengähdyspaikan toimitus-, käyttöehdot sekä tietosuoja nimen omaan Campwire sivuston palveluihin.
Tietoisen vanhemmuuden verkkovalmennukseen ilmoittaudutaan sähköpostitse, jota kautta saa laskun ja lisäinformaatiota miten suljettuun facebook-ryhmään pääsee kirjautumaan. Laskun maksettua asiakkaalle avautuu pääsy vuodeksi suljettuun facebook-ryhmään, jossa kaikki ryhmän sisältö on vuoden asiakkaan käytettävissä. Liittymispyyntö tehdään sisäänpääsyn lunastamisen jälkeen. Yritys (Kaisa Koivuvaara) nostaa liittymispyynnön jälkeen asiakkaan tähän ryhmään. Ongelmatapauksissa asiakas voi ottaa yhteyttä yritykseen sähköpostitse (kaelahyvinvointi@gmail.com) tai sosiaalisen median viestipalveluien kautta (facebook, instagram).
Digipalvelut toteutuvat itsenäisesti ennalta tallennettujen ja luotujen ohjeiden, videoiden ja harjoitusten kautta.
Tuotteen sisältö
Yrityksellä on oikeus muuttaa tuotteen sisältöä digipalvelun ollessa auki asiakkaalle ostotapahtuman jälkeen. Yritys muuttaa sisältöä kehittääkseen palvelua ja huolehtii siitä, että muutosten jälkeen palvelu edelleen vastaan siihen, mitä tarkoitusta sen on luvattu toteuttavan ostohetkellä.
Yritys pidättää oikeuden kurssin sisällön muutoksin digipalvelun ostotapahtuman jälkeen.
Palautus ja reklamaatio verkkokursseissa
Aina avoimet kurssit ovat käytettävissä heti oston jälkeen, eikä niissä ole peruutusoikeutta, koska verkkokurssin saa heti käyttöönsä.
Hyväksymällä nämä ehdot, tekemällä ostopäätöksen, asiakas hyväksyy samalla, että digituotteissa peruutusehto poistuu samalla hetkellä, kun verkkokurssi alkaa tai tekee verkkotuoteostoksen. Mikäli et hyväksy näitä ehtoja, tuotteiden osto tulee keskeyttää.
Verkkokursseilla ja sähköisillä materiaaleilla on lain mukaan 14 vrk palautusoikeus, kun tuote on käyttämätön. Verkkokursseilla tämä tarkoittaa sitä, että mikäli asiakas ei ole aloittanut katsomaan verkkokurssia (ei ole avannut kurssin sisältöä) 14 vrk sisällä kyseisen verkkokurssin alkamisesta ja asiakas haluaa sen palauttaa, niin silloin asiakas on lain mukaan palautukseen oikeutettu.
Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä kaelahyvinvointi@gmail.com.
Maksupalvelutarjoaja, maksupalvelun kuvaus ja maksuehdot
Campwire sivustolta löytyvät tärkemmät tiedot maksupalvelutarjoajasta ja maksupalvelun kuvauksesta (Hengähdyspaikka). Tietoisen vanhemmuuden -verkkovalmennus maksetaan laskulla, jonka maksuaika on 31-päivää. Maksun näkyessä palveluntarjoajan tilillä (Kaela), Kaela avaa pääsyn verkkovalmennukseen.
Maksuehdot
Yritys tarjoaa palveluille eri maksutapoja. Käytettävissä olevat maksutavat näkyvät ostoksen tekemisen yhteydessä Campwire-sivustolla (Hengähdyspaikka-palvelua ostaessa), ennen ostotapahtuman tekemistä lopullisesti.
Yritys ei vastaa missään tilanteessa kolmannen osapuolen sinulta perimistä maksuista. Jos maksat ostoksesi laskulla, viivästyneestä maksusta voidaan periä sinulta korkolain mukainen viivästyskorko sekä maksumuistutuksista ja muista perintätoimista aiheutuneet kulut. Yritys voi katkaista pääsysi ostamiisi tuotteisiin, palveluihin ja materiaaleihin sekä mahdollisiin yhteisöihin viivästyneiden tai maksamattomien laskujen takia. Tämä ei kuitenkaan poista maksuvelvollisuuttasi. Maksamattomat laskut voidaan siirtää perintätoimiston perittäviksi. Avaamme pääsyn maksamiisi tuotteisiin sen jälkeen, kun koko jäljellä oleva maksu on maksettu kokonaisuudessaan.
Maksuongelma
Ota tällöin yhteyttä maksupalveluun (Campwiressa Vismapay). Tietoisen vanhemmuuden verkkovalmennuksessa ota yhteyttä kaelahyvinvointi@gmail.com.
Ehtojen muutos
Yritys pidättää itselleen oikeuden muuttaa sopimusehtoja. Asiakas on velvollinen tarkistamaan sopmusehtojen sisällön ja päättämään sen jälkeen, haluaako hän jatkaa sopimushetojen noudattamista. Mikä asiakas ei halua noudattaa näitä tai myöhemmin muutettuja sopimusehtoja, tarkoittaa se sitä, ettei hän voi käyttää yrityksen digipalveluita.
Henkilötietojen kerääminen ja luovuttaminen
Tietoisen vanhemmuuden -verkkovalmennus sijaitsee yksityisessä facebook-ryhmässä. Ulkopuoliset eivät näe, ketkä asiakkaat ovat ryhmässä mukana, mutta ryhmän sisällä olevat asiakkaat näkevät keiden facebook-profiilit ovat mukana ryhmässä. Facebook-profiilia klikkaamalla asiakas näkee toisen facebook-profiilista niitä tietoja, jotka facebook-profiilissa asiakas on itse asettanut julkisiksi tiedoiksi.
Campwire sivutolla tulee asiakkaan nimimerkki/ nimi esiin muille palvelun käyttäjille, jos hän kirjaa kommentteja kommenttikenttään sivustolla. (Lue lisää tietosuojasta Campwire sivutolla/ Kaelan Hengähdyspaikka sivustolta sekä Kaelan sivuilta tietosuoja-otsikon alta.)
Yritys noudattaa kaikessa henkilötietojen keräämisessä ja käsittelyssä tietosuojalakia.
Yrityksen rekisteri- ja tietosuojaseloste löytyvät yrityksen verkkosivuilta sekä Campwire-verkkokaupasta.
Vastuunrajoitukset
1.Yritys ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä manitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajansuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
2.Yritys ei vastaa verkkosivuston käytön yhteydessä esiintyneistä teknisistä häiriöistä ja siitä seuraavasta puutteellisesta tilausten käsittelystä eikä kolmansien osapuolien tarjoamien palveluiden kuten kurssialustan, toimintahäiriöistä (kuten järjestelmien toimintahäiriöt ja viiveet maksujen siirtymisessä) eikä sopimuksista, jotka asiakas tekee kolmansien osapuolten kanssa ostaessaan tuotteita.
3.Yritys ei missään tapauksessa vastaa palveluiden, tuotteiden tai näiden sisältämien materiaalien pohjalta ja johdosta tehtyjen asiakkaan päätösten seuraamuksista tai näiden aikaansaamista tuloksista tai tapahtumista.
4.Verkkovalmennuksen tuomat hyödyt ja positiiviset vaikutukset riippuvat monesta eri tekijästä, eikä yritys vastaa siitä, että tavoitteet ja hyödyt saavutetaan asiakkaan kohdalla tai hänen perheelleen.
5.Asiakkaan on huomioitavat, että palvelut on suunniteltu yleisesti, ei kenellekään asiakkaalle yksilöllisesti. Siksi asiakkaan vastuulle jää toteuttaa harjoituksia vastuullisesti itsestään ja tarpeistaan huolta pitäen. Jos asikasta mietityttää harjoitusten soveltuvuus itselle tai asiakkaalla on erityisiä terveydellisiä tarpeita, sairaus, raskaus tai muu vastaava, on asiakkaan vastuulla selvittää esimerkiksi lääkäriltä, mitkä harjoitukset soveltuvat tai eivät sovellu juuri hänelle ja noudattaa näitä lääkärin ohjeita.
6.Digipalvelut eivät korvaa hoitoa tai muuta terveydenhuollon antamaa palvelua. Asiakkaan vastuulla on selvittää hoidon yhteydessä, miten palveluiden ja erilaisten harjoitusten käyttäminen soveltuu hoidon kanssa toteutettavaksi saman aikaisesti.
Erimielisyydet ja sovellettava laki
1.Nämä sopimusehdot on laadittu, jotta erimielisyyksiä ei syntyisi. Mikäli kuitenkin erimielisyyksiä syntyy palvelusta tai sopimuksesta muutoin, pyritään ne ratkaisemaan asiakkaan ja yrityksen välisillä neuvotteluilla.
2.Kuluttaja-asiakas: mikäli palveluita tai muutoin sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi ottamalla yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan (www.kuluttajariita.fi). Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, kuluttaja voi olla myös yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
2.Tähän sopimukseen sovelletaan Suomen lakia. Palveluista tai sopimuksesta muutoin aiheutuvat erimielisyydet ratkaistaan yrityksen kotipaikan mukaisessa tuomioistuimessa, elleivät asiakas ja yritys pääse asiassa neuvotteluilla sovintoon.