KAELA

Tilaus- ja sopimusehdot

Nämä yleiset sopimusehdot ovat voimassa 20.12.2023 alkaen.

 

Palvelun tarjoaja

Kaela Tmi

kaelahyvinvointi@gmail.com

Y-tunnus: 3302684-8

Postiosoite: Halssilantie 12, 40400 Jyväskylä

 

Yleistä

Näitä sopimusehtoja sovelletaan kuluttajan, yrityksen tai yhteisön (jäljempänä “asiakas”) ja Kaela Tmi (jäljempänä “yritys”) välisessä suhteessa. Yritys tarjoaa digitaalisena palveluna verkkokurssia.

 

Sopimuksen voimassaolo

Sopimus asiakkaan ja yrityksen välillä on kertaluontoinen. Kertaluontoinen sopimus syntyy, kun asiakas ostaa yritykseltä palvelun. Asiakas ei ole tämän jälkeen velvollinen ostamaan muita tuotteita, eikä sitoudu kuukausittaisiin maksuihin tai ostoihin. Sopimus päättyy, kun palvelu on suoritettu loppuun (verkkokurssin aukioloaika päättyy).

 

Hinnat

Yrityksellä on oikeus muuttaa palveluiden hintoja. Verkkokaupassa näkyvä hinta on voimassa oleva hinta kyseiselle palvelulle. Hinnat sisältävät arvonlisäveron ALV 24%.

 

Yritys pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin.

 

Toimitusehdot

Verkkokurssia myy Kaela Tmi, y-tunnus 3302684-8 yksityishenkilöille Suomeen (Koska myynti toteutuu verkon välityksellä ja tuote on digitaalinen ostaja voi asua Suomessa tai ulkomailla).

 

Verkkokurssit ja sähköiset kokonaisuudet ovat tarkoitettu yhden henkilön käyttöön.

 

Verkkovalmennukseen ei voi osallistua ilman henkilökohtaista facebook-profiilia, koska verkkovalmennus sijaitsee suljetussa facebook-ryhmässä. Ryhmään ei voi osallistua yrityksen, ryhmän, järjestön tms. facebook-tilillä, vaan tili täytyy olla henkilökohtainen. 

 

Toimitustapa verkkokurssille

Ostoskorissa olevien tuotteiden tilaus vahvistetaan maksamalla ostoskorin sisältö (Holvi-yriyksen ylläpitämä verkkokauppa). Tehdessään tilauksen asiakas hyväksyy toimitusehdot ja tuotteiden hinnat sekä sitoutuu noudattamaan tilaus- ja sopimusehtoja. Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse.

 

Heti oston jälkeen asiakkaalle avautuu kuitti, jossa on "lataa tiedosto" -painike. Asiakas lataa tästä painikkeesta pdf-tiedoston, jossa on ohjeita ja linkki (kirjautumisohjeet), mitä kautta voi pyytää liittymistä suljettuun facebook-ryhmään, jossa verkkovalmennus sijaitsee. Liittymispyyntö tehdään sisäänpääsyn lunastamisen jälkeen. Yritys (Kaisa Koivuvaara) nostaa liittymispyynnön jälkeen asiakkaan tähän ryhmään. Ongelmatapauksissa asiakas voi ottaa yhteyttä yritykseen sähköpostitse (kaelahyvinvointi@gmail.com) tai sosiaalisen median viestipalveluien kautta (facebook, instagram). Yritys voi lähettää uudet kirjautumisohjeet, jos nämä jäivät asiakkaalta lataamatta oston yhteydessä. Kirjautumisohjeita ei lähetetä oston yhteydessä suoraan asiakkaan sähköpostiin (sähköpostiin lähetetään tilausvahvistus).

 

Jäsenyys on voimassa vuoden siitä hetkestä, kun yritys nostaa asiakkaan verkkovalmennukseen. Kaikki materiaali Omaa Aikaa -ryhmässä on asiakkaan käytettävissä vuoden ajan. 

 

Verkkovalmennus toteutuu itsenäisesti ennalta tallennettujen ja luotujen ohjeiden, videoiden ja harjoitusten kautta. Verkkovalmennukseen ei kuulu henkilökohtaista tukea.


 

Tuotteen sisältö

Yrityksellä on oikeus muuttaa tuotteen sisältöä verkkokurssin ollessa auki asiakkaalle ostotapahtuman jälkeen. Yritys muuttaa sisältöä kehittääkseen kurssia ja huolehtii siitä, että muutosten jälkeen kurssi edelleen vastaan siihen, mitä tarkoitusta sen on luvattu toteuttavan.

 

Yritys pidättää oikeuden kurssin sisällön muutoksin kurssin ostotapahtuman jälkeen.

 

 

Palautus ja reklamaatio verkkokursseissa

Aina avoimet kurssit ovat käytettävissä heti oston jälkeen, eikä niissä ole peruutusoikeutta, koska verkkokurssin saa heti käyttöönsä.

 

Hyväksymällä nämä ehdot, tekemällä ostopäätöksen, asiakas hyväksyy samalla, että digituotteissa peruutusehto poistuu samalla hetkellä, kun verkkokurssi alkaa tai tekee verkkotuoteostoksen. Mikäli et hyväksy näitä ehtoja, tuotteiden osto tulee keskeyttää.

 

Verkkokursseilla ja sähköisillä materiaaleilla on lain mukaan 14 vrk palautusoikeus, kun tuote on käyttämätön. Verkkokursseilla tämä tarkoittaa sitä, että mikäli asiakas ei ole aloittanut katsomaan verkkokurssia (ei ole avannut kurssin sisältöä) 14 vrk sisällä kyseisen verkkokurssin alkamisesta ja asiakas haluaa sen palauttaa, niin silloin asiakas on lain mukaan palautukseen oikeutettu. 

 

Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä kaelahyvinvointi@gmail.com. 

 

Maksupalvelutarjoaja

Holvi Payment Services Oy
Kaikukatu 2C
00530 Helsinki
Suomi

Y-tunnus: FI21937564
Sähköposti: support@holvi.com

Maksupalvelun kuvaus
Holvi Payment Services Oy tarjoaa asiakkailleen maksupalvelulain (290/2010) mukaisia maksupalveluita. Yhtiöllä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoslain (297/2010) mukainen maksulaitoksen toimilupa.

Verkkopankkimaksuissa Holvi toimii maksunvälittäjänä ja kauppias (Kaela) myyjänä sekä tuotteen tai palvelun toimittajana.

Korttimaksuissa (Visa ja MasterCard) Holvi toimii maksunvälittäjänä sekä myyjänä ja kauppias (Kaela) tuotteen tai palvelun toimittajana.

Halutessanne käyttää kuluttajansuojalain (38/1978) mukaista palautusoikeuttanne tai reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan yhteyttä tuotteen tai palvelun toimittajaan (Kaelaan) ja toissijaisesti Holviin.

 

Maksuehdot

Yritys tarjoaa palveluille eri maksutapoja. Käytettävissä olevat maksutavat näkyvät ostoksen tekemisen yhteydessä, ennen ostotapahtuman tekemistä lopullisesti.

 

Yritys ei vastaa missään tilanteessa kolmannen osapuolen sinulta perimistä maksuista. Jos maksat ostoksesi laskulla, viivästyneestä maksusta voidaan periä sinulta korkolain mukainen viivästyskorko sekä maksumuistutuksista ja muista perintätoimista aiheutuneet kulut. Yritys voi katkaista pääsysi ostamiisi tuotteisiin, palveluihin ja materiaaleihin sekä mahdollisiin yhteisöihin viivästyneiden tai maksamattomien laskujen takia. Tämä ei kuitenkaan poista maksuvelvollisuuttasi. Voimme siirtää maksamattomat laskut perintätoimiston perittäviksi. Avaamme pääsyn maksamiisi tuotteisiin sen jälkeen, kun koko jäljellä oleva maksu on maksettu kokonaisuudessaan.

 

Maksuongelma

Maksujen ongelmatilanteista vastaa Holvi. Ota tällöin yhteyttä maksupalveluun.

 

Ehtojen muutos

Yritys pidättää itselleen oikeuden muuttaa sopimusehtoja. Asiakas on velvollinen tarkistamaan sopmusehtojen sisällön ja päättämään sen jälkeen, haluaako hän jatkaa sopimushetojen noudattamista. Mikä asiakas ei halua noudattaa näitä tai myöhemmin muutettuja sopimusehtoja, tarkoittaa se sitä, ettei hän voi käyttää yrityksen verkkokurssipalvelua.

 

Henkilötietojen kerääminen ja luovuttaminen

Verkkovalmennus sijaitsee yksityisessä facebook-ryhmässä. Ulkopuoliset eivät näe, ketkä asiakkaat ovat ryhmässä mukana, mutta ryhmän sisällä olevat asiakkaat näkevät keiden facebook-profiilit ovat mukana ryhmässä. Facebook-profiilia klikkaamalla asiakas näkee toisen facebook-profiilista niitä tietoja, jotka facebook-profiilissa asiakas on itse asettanut julkisiksi tiedoiksi. 

 

Yritys noudattaa kaikessa henkilötietojen keräämisessä ja käsittelyssä tietosuojalakia.

 

Yrityksen rekisteri- ja tietosuojaseloste löytyvät yrityksen verkkosivuilta sekä verkkokaupasta (Holvi).

 

Vastuunrajoitukset

1.Yritys ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä manitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajansuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

2.Yritys ei vastaa verkkosivuston käytön yhteydessä esiintyneistä teknisistä häiriöistä ja siitä seuraavasta puutteellisesta tilausten käsittelystä eikä kolmansien osapuolien tarjoamien palveluiden kuten kurssialustan, toimintahäiriöistä (kuten järjestelmien toimintahäiriöt ja viiveet maksujen siirtymisessä) eikä  sopimuksista, jotka asiakas tekee kolmansien osapuolten kanssa ostaessaan tuotteita.

3.Yritys ei missään tapauksessa vastaa palveluiden, tuotteiden tai näiden sisältämien materiaalien pohjalta ja johdosta tehtyjen asiakkaan päätösten seuraamuksista tai näiden aikaansaamista tuloksista tai tapahtumista.

4.Verkkovalmennuksen tuomat hyödyt ja positiiviset vaikutukset riippuvat monesta eri tekijästä, eikä yritys vastaa siitä, että tavoitteet ja hyödyt saavutetaan asiakkaan kohdalla tai hänen perheelleen.

 

Erimielisyydet ja sovellettava laki

1.Nämä sopimusehdot on laadittu, jotta erimielisyyksiä ei syntyisi. Mikäli kuitenkin erimielisyyksiä syntyy palvelusta tai sopimuksesta muutoin, pyritään ne ratkaisemaan asiakkaan ja yrityksen välisillä neuvotteluilla.

2.Kuluttaja-asiakas: mikäli palveluita tai muutoin sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi ottamalla yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan (www.kuluttajariita.fi). Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, kuluttaja voi olla myös yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

2.Tähän sopimukseen sovelletaan Suomen lakia. Palveluista tai sopimuksesta muutoin aiheutuvat erimielisyydet ratkaistaan yrityksen kotipaikan mukaisessa tuomioistuimessa, elleivät asiakas ja yritys pääse asiassa neuvotteluilla sovintoon.